Tuesday, January 25, 2011

PERBUALAN LUCAH NG NANYANG TERBONGKAR


Pendedahan yang benar-benar panas, Ng Nanyang dikatakan salah seorang pengasas Parti Keadilan yang kononnya menggemparkan penduduk di Tenang apabila mengumumkan dirinya untuk keluar dari PKR dan menyertai MCA memiliki rahsia besar! [Malaysiakini]

Nampaknya sebab sebenar Ng Nanyang keluar dari PKR dan menyertai MCA sudah terjawab apabila perbualan lucahnya di dalam Facebook telah didedahkan kepada umum! Ternyata individu-individu gila seks pasti akan memilih untuk menyertai Parti MCA yang diketuai oleh Pelakon video Lucah Chua Soi Lek!

Di dalam screenshot perbualan Ng Nanyang di Facebook, beliau mengajak seorang yang dipercayai wanita untuk melakukan hubungan seks, malah mendedahkan no telefonnya, 0182347922 agar mudah dihubungi oleh wanita yang berbual dengannya.

Ng nanyang juga mengaku di dalam perbualan itu bahawa beliau melakukan onani menggunakan tangan.

Sekiranya anda berminat bertanyakan sendiri hal ini sila ke facebook beliau sendiri [Facebook] atau menelefon sendiri no telefon beliau di 0182347922.

Screen Shot ini tersebar di kalangan facebookers berbangsa cina, yang telah memberikan maklumat ini kepada ReJaM©, berikut link rujukan [Facebook]


ReJaM© "MCA parti golongan gila seks! Tolak MCA tolak BN! Tentang golongan gila seks!"

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/01/super-panas-perbualan-lucah-ng-nanyang.html#ixzz1C4QazDGu

No comments:

Post a Comment