Tuesday, January 25, 2011

ROSMAH SEWA BILIK RM106,000 @ USD35.000


mohdnoorawang
Masih berputar dengan kisah Puan Imelde Malaysia @ Datin Sri ROSMAH MANSOR isteri kepada PM Malaysia Datuk Sri Najib Razak.

Sumber berita dari laman maya ROSMAH MANSOR telah tidur bilik hotel satu malam berharga RM106,000 (Ringgit Malaysia- SATU RATUS RIBU ENAM) DALAM USD35,000 SATU MALAM . Semasa lawatan negara Arab dan Bangladesh.


Siapa yang membayar sewa bilik (hotel) tersebut kepada Rosmah?. Jika peruntukan KERAJAAN BN/UMNO, memang jahat dan zalim Najib sebagai PM dan Menteri Kewangan meluluskan peruntukan yang begitu besar.


Najib sebagai PM dan Menteri Kewangan perlu jelas kepada rakyat berapa belanja ROSMAH MANSOR semasa lawatan tersebut.  Rakyat ingin tahu berapa gaji Rosmah setiap bulan dan berapa alaun setiap bulan.


Jika sewa bilik tidor Rosmah tidak dibayar oleh kerajaan semasa lawatan tersebut, Rosmah dan Najib perlu jelaskan kepada rakyat siap yang membayar atau ditaja.


Untuk rekod Rosmah dapat peruntukan RM111 JUTA untuk PERMATA. Najib sebagai menteri kewangan perlu dedahkan belanja PERMATA TAHUN 2010 YANG BERJUMLAH RM100 JUTA.


Rosmah belanja besar, rakyat dihimpit dengan seribu kesusahan dan keperitan yang melampau. Harga barang naik, rakyat menangis ,


Rosmah dan semua menteri kabinet Najib/ Muhyiddin Yasin berindaklah dan cari pendekatan untuk mengurangkan dan menghalang harga barang runcit naik melambung.


Najib dan BN/UMNO rakyat akan bangkit mencemuh dan benci serta menghalau kamu dari bumi Pekan.


Sekali wahai pengundi DUN TENANG UNDILAH PAS DENGAN MENGURANGKAN ANGKA 5000 YANG DIIMPIKAN MUHYIDDIN YASIN YANG PERNAH MENGADAI TANAH JOHOR KEPADA ORANG ASING SEMASA MENJADI MB JOHOR.


Rakyat tidak marah pada Najib dan Rosmah belanja besar, rakyat ingin tahu dari peruntukan kerjaan atau ditaja. Hanya rakyat benci dan meluat Rosmah bertindak bagaikan menteri.

Jangan diperkatakan NAJIB TAKUT BINI sudalah. Sebab Rosmah tahu Altantuya mati dan Najib tahu Altantuya mati. Kalau BERANI BICARA TERBUKA DI MAHKAMAH DAN MAHKAMAH KENA BERSIKAP ADIL.
 
www.gigitankerengga.blogspot.com

No comments:

Post a Comment