Wednesday, February 2, 2011

UNJUKRASA (DEMONTRASI) HOSNI MUBARAK LETAK JAWATAN


UNJUKRASA @DEMONTRASI rakyat Mesir untuk menjatuh Presiden Mesir Hosni Mubarak (presiden zalim, jahat, korup, ejen yahudi, ejen amerika, pembunuh umat Islam Gaza) akhiynya akur kepada tuntutan rakyat yang ditindas.

Berju-juta rakyat  Mesir berdemontrasi atau unjukrasa dijalanan terutama di Dataran Tahrin. Presiden Mesir Hosni Mubarak mengumunkan akan meletak jawatan dan tidak bertanding jawatan presiden.

Hosni meletak jawatan presiden bulan September 2011 atas alasan terlalau lama menjadi presiden. (suber berita dipetik dari laman sesawang cnn / aljezeera,

Satu lagi boneka Amerika dan Yahudi tumbang dibumi Arab. Mesir dan Mubarak sinonin dengan dengan negara haram Yahudi dan Amerika. Hosni diibarakan seekor lembu yang dicucuk hidung dan mulutnya disumbat dengan wang Amerika.

Syabas rakyat Mesir. Airmata dan darah anda menumbangkan syaitan yang berwajag manusia. Di Malaysia bila lagi kebangkitan secara unjukrasa untuk Menjatuhkan BN/UMNO dan Najib dan menurunkan haraga barang runcit?.

Wahai BN/UMNO dan Kabinet Najib Razak rakaya cukup menderita kesan kenaikkan barang dapur. Najib dan Rosmah serta Muhyiddn Yassin jangan asyik akan sedap rakyat menderita.
 
www.gigitankerengga.blogspot.com

No comments:

Post a Comment