Friday, March 18, 2011

SKANDAL BERAPI - MULAI HARI INI AKU PANGKAH UMNO !


Geleng kepala gue bro ! Dahsyat...! Memang dahsyat..(ikut pronoun Nazmi, peserta Raja Lawak 5). Kalau tanya gue bro..gue cakap..memang lu 'handal'. Lu memang 'bravo'. Lu memang 'anak jantan'. Jika MCA ada Chua Soi Lek. UMNO ada kamu ! Kamu yang sangat 'berani' ! Seberani Soi Lek kata, " itu memang saya.." Wow !

Jika betul apa yang blog INI tulis, aku respek lu bro ! Bukan senang nak 'mengaku' itu aku ! Itu baru watak ketuanan melayu. Hebat kamu. Melayu bukan macam 'siam'. Tapi semua kata-kata yang aku baca di blog itu, aku tak hadam terus. Aku masih percaya, ke'jantan'an kamu, yang memang aku cop lu memang 'handal', dan aku akan PERCAYA hanya jika lu bikin ' sidang media' untuk menunjukkan lu memang 'melayu' handal. Handal untuk 'mengaku'.

Apa pun, kisah skandal ini belum tamat. Aku masih menanti episod yang lebih 'garang' lagi. Wow ! Jika kamu betul-betul 'handal' mengaku depan media, aku rela pangkah 'UMNO' untuk PRU akan datang bro ! Dahsyatkan aku ! Bukan senang nak 'pangkah' UMNO bro..tapi aku yakin..aku yakin tanpa mabuk-mabuk todi, akan pangkah UMNO ! Dan selamanya akan aku 'PANGKAH' Umno. Pangkah saja..tapi bukan bagi undi kat UMNO, BN dan hang ! 

(*) Pangkah dalam erti bahasa utara, itu bermaksud tolak, buang, dinafikan, dihitamkan, campak dan bla..bla..bla..bro..hahaha..! Bodoh kapunden..! Yang pi simpan foto skandal buat apa ?

http://albanjarionline.blogspot.com

No comments:

Post a Comment