Tuesday, September 28, 2010

BLOG ADUN UMNO SG RAPAT (YB HAMIDAH OSMAN) KATA ORANG CINA CELAKA, KURANG AJAR

Gempar, blog adun Sungai Rapat, Si Hamidah menghina kaum cina. Ini tulisan di blog tersebut, yang boleh dilihat di sini..
Komen: memang kaum cina sudah kurang ajar dua orang guru melayu dicemoh sedangkan Namewee disanjung ,kata nak 1 Malaysia konon boleh jalanlah........orang melayu bukannya bodoh cuma PKR dan PAS sahaja yang masih bengap

Nah..memang YB ni peniup api perkauman. Apa lagi pengundi dun Sungai Rapat terutamanya pengundi Cina yang berjumlah 7966 orang (atau 27.63% daripada 28,830 pengundi), tolaklah pemimpin perkauman ini. Jangan biarkan pemimpin yang suka mainkan isu perkauman, hidup di muka bumi Malaysia ini. Dahla sokong 2 ekor pengetua yang rasis, pastu kata cina kurang ajar. Kalau marah sangat kat Namewee, dakwalah dibawah Akta Hasutan, bukannya seperti orang bodoh, kokok sana sini kononnya cina nak pijak melayu UMNO.

Si Hamidah ni dulu menang pun dengan majoriti 636 undi. Jadi jangan biarkan pemimpin ini hidup lama lagi. Orang cina, melayu dan lain-lain perlu kuburkan dia dalam pru akan datang. Kalau biarkan si Hamidah ni hidup lama-lama dalam politik, bermakna kita menternak virus perkauman yang boleh hancurkan negara ini kelak.
www.tunhisyamuddin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment