Tuesday, September 28, 2010

CALON UMNO DUN GALAS..BAZLAN BAHARUDDIN ?

image
Ketua Pemuda bahagian Umno Gua musang, Bazlan Baharuddin seorang yang banyak mendapat tender2 kantin dan asrama sekolah2 di Kelantan serta mempunyai syarikat kawalan keselamatan, mamat ni memang liar dalam mendapat kan apa2 kepentingan KERAjaan melalui Umno dan melobi orang2 atasan Umno, dia mempunyai ramai musuh2 kalangan penender2 kantin dan asrama sekolah.

BAZLAN SECURITY SDN BHD
ALAMAT:
PT 7742 Aras 1,Taman Mesra,
Jalan Persiaranraya,
18300 Gua Musang,


BAZLAN BIN BAHARUDDIN
MOF No: 357-00018831
Address: No 39,Perumahan JPN 18300 Gau Musang,Kelantan
State: Kelantan
Country: Malaysia
Contact Person: Bazlan Baharuddin
Phone: 09-5667465

Ketua Pemuda bahagian, Bazlan Baharuddin ketika dihubungi berkata, mesyuarat itu akan membincangkan antara lain persiapan jentera parti dan pemilihan calon. 

Katanya, mesyuarat itu akan dihadiri oleh semua ketua Pemuda, Wanita dan Puteri dari 24 cawangan Umno di DUN Galas. 

"Parti mahu mendengar pandangan akar umbi secara menyeluruh mengenai pilihan kecil ini termasuk aspek persiapan jentera, peruntukan kewangan, logistik dan calon. 

"Kita tahu Galas kubu kuat BN, tidak pernah kalah kecuali 2008, yang mana sebabnya tidak jelas hingga sekarang," katanya. 

Mengenai pemilihan calon, Bazlan berkata, ia terserah kepada Tengku Razaleigh dan pucuk pimpinan Umno lain.
"Dari tinjauan kita (Umno), mereka mahu calon tempatan, sentiasa turun padang dan sesekali boleh minum bersaam pengundi di kedai kopi," katanya. 

Di Kuala Lumpur, Timbalan Perdana Menteri berkata, seorang pemimpin tempatan akan dipilih sebagai calon BN bagi pilihan raya kecil Galas.

Wah ! nampak, apa bazlan kata, calon muda beb, sapa lagi kalau bukan dia ?, permulaan rentak umno gua musang sudah bermula, dia juga di katakan tidak sebulu dengan ketua bahagian Ku Li dalm isu pencalonan melawan presiden Umno dan isu royalty petroleum dan gas Kelantan.

Lagi menyusul perihal mamat ni…….

No comments:

Post a Comment