Saturday, October 30, 2010

BEKAS PENSYARAH AKADEMI ISLAM UM MAT NOR DERIS MAKI TOK GURU

Bekas Pensyarah Akademi Islam Universiti Malaya Biadab Memalukan UM

Bekas pensyarah Akademi Islam Universiti Malaya dan juga bekas calon BN Pengkalan Chepa, Nor Idris memaki hamun Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika menziarahi rumah bekas Adun Galas, Haji Omar Mohamad.
image (GAMBAR: Mohd Nor Idris memaki rombongan MB Kelantan di rumah bekas Adun Galas), buruk akhlak ulama umno perkasa nih…
Kejadian yang mengejutkan itu berlaku ketika Tuan Guru Nik Abdul Aziz menziarah bekas wakil rakyat Dun Galas dari Semangat 46 di Kampung RPT Sungai Terah selepas merasmikan mesyuarat agung Persatuan Ibu Bapa dan Guru-Guru (PIBG) Maahad Muhammadi Gua Musang.
Rombongan Menteri Besar yang turut disertai anggota Exco kerajaan negeri, Datuk Mohd Amar Abdullah, calon PAS, Dr Zulkefli Mohamed dan pegawai-pegawai kanan Yayasan Islam Kelantan (Yik).
Sebaik sahaja Tuan Guru Nik Abdul Aziz tiba, Haji Omar yang berada di dalam rumah keluar menyambut mesra kehadiran Menteri Besar dan rombongannya.
perkasa1 pensyarah tahap pengikut bghehim ali (berketayap)
Ekoran itu Mohd Amar cuba menenangkan keadaan dan meminta Ustaz Nor bertenang, namun pada awalnya beliau enggan dan terus menegangkan urat lehernya.
Beliau yang memakai baju kameja biru tertera gambar 1Malaysia enggan mendengar nasihat anggota Exco terbabit sehingga menyebabkan anggota rombongan lain cuba menangkan keadaan.
imagebekas pensyarah ini  pernah mengkafir kan umno, pegi jahannam lah.

Sebagai tetamu kita hendaklah menghormat tuan rumah. Kita sama-sama tetamu. Saya datang bukan hendak berbahas dengan sesiapa cuma hendak menziarahi tuan rumah,” kata Menteri Besar.
Ini lah tahap golongan agama UMNO, ilmu di letak kepala lutut, biar lah apa tahap nya, pensyarah ke hape ke kalau dah umno, mesti menunjukan sifat2 akhlak yang rosak dek kerana termakan benda dari sumber haram.

www.guanomanikurai.blogspot.com

No comments:

Post a Comment