Wednesday, October 6, 2010

MUHYIDDIN !! TUNGGU....

Pantang dicabar!! Itulah dia Saifudin Nasution, S/U Agong Parti Keadilan. Don't play-play with him. You cabar him, dia tak lari dan dia tak berdalih. Tetapi.... he'll come up with proof dan kembalikan buah keras kepada you. Jangan you all tak tahu..... itulah dia abang Saifuddin Nasution.

Dalam siri proses pemilihan MATC Parti Keadilan yang baru selesai diadakan, terdapat beberapa insiden kacau bilau yang berlaku. Tak banyak pun.... Boleh dibilang dengan jari jer. Itu pun kecoh dan diperbesar-besarkan oleh pihak-pihak yang tak senang hati dengan sistem pemilihan baru yang diperkenalkan oleh Parti Keadilan.

Semua laporan disensasikan untuk memberi persepsi buruk terhadap parti dan sistem pemilihan yang baru ini. Ada yang gatai mulut untuk turut masuk campur dalam urusan 'dalam kain PKR' dengan membuat cabaran bangang!! Yang peliknya.... tak pasal-pasal pulak dia berasa pedas??

Aha... sebagai menyahut cabaran Muhyiddin, hari ini Saifuddin telah mendedahkan siapa maloan yang membuat kacau semasa MATC PKR dulu. Tapi, Saifuddin ni bijak.... dia tak exposekan semuanya at one shot tetapi dia simpan sikit dulu. Ha... ha.. Saja nak bagi suspens.

Mula-mula dia nak bagi Muhyiddin sengal perut. Later on... mungkin dia nak bagi pualk Mat Sembab tu tercirit dan terkincit!!

Malaon yang buat kacau itu dikenal pasti melalui rakaman video. Aha... aha... Here we go!! Malaon itu ialah Razak Halili. Siapa maloan ini?? Anggota parti celam-celom. Sekejap parti itu, sekejap parti ini and then nak masuk balik parti ini tetapi dia direject. Kah... kah... kah... Barangan REJECT rupanya.

Jeng... Jeng... Jeng.... Ada seorang lagi yang lebih sensasi. Tapi, dia belum mahu dedahkan identitinya buat masa ini, sebab... mungkin bukti belum lengkap lagi. Apabila semuanya settle nanti.... kita akan tahulah siapa malaon itu. Buat masa ini, cukuplah sekadar dia bagi sikit-sikit klu dulu...

Perhaps, this will be a BIG SURPRISE for Muhyiddin. Bijak... Bijak... May be, Saifuddin is saving the best for last, kot?? So... Muhyiddin, jangan ke mana-mana, ya?? Tunggu.....

http://motherof3mohd.blogspot.com

No comments:

Post a Comment