Friday, October 29, 2010

GALAS; UMNO - APCO SEMAKIN TERHIMPIT !

PAS Mendahului BN
Seramai 300 orang ibu tunggal yang juga dikenali sebagai Armalah telah menerima sumbangan wang daripada pihak Kerajaan Negeri Kelantan dalam program Motivasi Jati Diri Armalah dan Pembahagian Bantuan Orang Miskin/OKU, semalam.


Program tersebut telah dirasmikan oleh Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita, Keluarga dan Kesihatan Kerajaan Negeri Kelantan , YB. Puan Hajah Wan Ubaidah Binti Omar.

Dalam ucapannya, beliau berkata, “Kerajaan negeri tidak pernah meminggirkan golongan Armalah dan sentiasa memberi bantuan serta perhatian yang serius terhadap golongan ini”.

Beliau turut menegaskan bahawa usaha-usaha yang dilakukan oleh Kerajaan Negeri Kelantan yang ditadbir oleh PAS, sentiasa mendahului Barisan Nasional. Sumbangan yang diberikan kepada pelbagai kaum telah disampaikan oleh Yang Mulia Datin Tuan Sabariah Binti Tuan Ishak bersama beberapa orang isteri exco Kerajaan Negeri Kelantan.

Sumbangan tersebut telah diberikan kepada pelbagai kaum termasuk orang kurang upaya.
Program tersebut telah berlangsung di Maahad Muhammadi Gua Musang pagi ini.


Program yang berlangsung di Maahad Muhammadi Gua Musang itu, turut dihadiri oleh calon PAS, Dr. Zulkefli Mohamed bersama isteri dan kehadiran mereka disambut baik oleh penduduk setempat yang hadir.
 
www.jalanpulang1978.blogspot.com

No comments:

Post a Comment